SZYBKI KONTAKT: 62 766 60 32 / biuro@kosmoprof.pl
Założona wiosną 2000 roku. Powstała tylko dla profesjonalnego rynku kosmetycznego (gabinety, kliniki, SPA). Niezmiennie zajmuje się markami kosmetycznymi tylko w oparciu o ekskluzywne kontrakty. Działa na terenie całej Polski poprzez Opiekunów Rynków. Posiada własny Instytut Szkoleniowy. Skupia się na budowaniu trwałych i partnerskich relacji z Klientami i doskonali serwis ich obsługi. Dba o to, aby reprezentowane przez nią marki były rentowne zarówno dla Gabinetów i SPA, jak i dla Klientów końcowych. Zasięga opinii o nowościach u ludzi nauki.
Od ponad 10 lat współpracuje z Agencją PR. Z jej inicjatywy powstało Stowarzyszenie „Przyjazna Kosmetyka”. Forma prawna – Spółka z o.o.
Powstanie i sukces firmy Kosmoprof nierozerwalnie wiążą się z osobami jej twórców – Państwem Grażyną i Bogumiłem Zych. Od początku postawili oni na wartości, które przynoszą sukces w uczciwie pojmowanym biznesie. Do zasad tych zaliczyć z pewnością należy budowanie relacji, a nie sprzedaż na siłę, partnerskie traktowanie Klientów, doskonałą obsługę połączoną z pełną dostępnością produktów oraz inwestowanie w rynek i edukację. Cykliczne spotkania, doroczne Kongresy Kosmoprof oraz liczne podróże powodują, iż w większości współpracujących salonów kosmetycznych i ośrodków SPA wiecznie uśmiechnięta twarz Pana Bogumiła i często strapiona twarz Pani Grażyny są doskonale rozpoznawane. Osobowość właścicieli przekłada się również na sposób zarządzania firmą. Każdy, kto miał okazję odwiedzić siedzibę w Szałe pod Kaliszem, gdzie realizowane są cykliczne programy szkoleniowe, doskonale wyczuwa panującą tam atmosferę bliskich, rodzinnych niemal relacji. Uczciwe zasady współpracy oraz dobre relacje z Klientami to wartości, na których od samego początku firma Kosmoprof buduje swoją pozycję na rynku.
— Bio-technologia
— Wyciągi z roślinnych komórek macierzystych
— Wymiana jonowa
— Biorytmy skóry – pielęgnacja na różne pory roku
— Cytokiny
— Peptydy bio-mimetyczne i ich kompleksy
— Nutri-kosmetyki – dieta dla skóry
— Nowoczesna trans-skórna penetracja (liposomy, sferulity, plimery, maltodekstryny, nanostruktury
— Wyciąg z białka ślimaka i probiotyki
— Starzenie behawioralne
— pielęgnacja trójwymiarowa 3D
— oryginalne infuzja tlenowa – zabieg gwiazd
— inteligentny system nawadniania
— Nowoczesne filtry słoneczne
— Ochrona przeciwstarzeniowa przed zanieczyszczeniem środowiska
— Złota kolagenina, diament+peptyd – wykorzystanie złota i kamieni szlachetnych
— Wykorzystanie Fuleren C 60
— Najnowsze składniki i technologie w dorocznych nowościach.
Nowoczesne składniki kosmetyków – Prof.dr hab. Marcin Molski
— Perfect Line 2009 spa inspirations za linię Delikatessen Selvert Thermal
— Inspiracje roku 2014 spa inspiration : nagroda główna dla Metody Intraceuticals
— Inspiracje Roku 2015 Beauty Inspiration za linię zabiegową Peptide Lift Selvert Thermal
— InStyle Best BEAUTY BUYS 2015 za Opulence Wand intraceuticals
— InStyle The best Beauty Bye 2016 za Rejuvenate Daily Serum intraceuticals
— Najlepsze dla Urody 2017 : Zmywacz Urban Response Selvert Thermal – EDIPRESS
— Glamour Glammies 2017 za AquaWear Olejek do skóry suchej i normalnej Selvert Thermal
— Men’s Health PRODUKT ROKU 2018 – wyróżnienie w kategorii Ochrona przed słońcem: największa innowacja dla Selvert Thermal Krem Protector Barier z SPF90 Selvert Thermal
— Men’s Health 2018: wyróżnienie Najlepszy produkt do zmywania twarzy za Pianka Detoksykująca FORMEN Selvert Thermal
Wpływ metody intraceuticals na stan skóry po radio- i chemioterapii pod kierunkiem onkologa Prof.dr hab. Dariusza Iżyckiego
— Klinika Jednego Dnia Iwona Zbrońska – Jankowska– Poznań,
— Joanna Turecka – Bartkowiak – Poznań
— ATENA – Barbara Myśliwy – Nysa
— współpraca przy akcji Twoje Życie Twój Styl – wsparcie magazynu w corocznej akcji w ramach miesiąca Różowej Wstążki
— „Jeden Gest” – bezpłatne zabiegi dla osób po terapiach nowotworowych
— sponsoring Kolacji Dobroczynnych organizowanych przez Hotel Grand Lubicz na rzecz dzieci z domów dziecka
— płyta Jacka Bończyka: „Mój Staszewski”
— debiutancka płyta Mateusza Rulskiego – twórczość własna
1. Kosmoprof działa poprzez Opiekunów Rynków, których zadaniem jest rozwijanie rynku, systematyczna współpraca i kontakt z Klientami.
2. Rozpoczęcie współpracy nie jest uwarunkowane zakupem określonych wartościowo pakietów. Wymagane jest natomiast wprowadzanie do oferty gabinetu, SPA – kompletnych zabiegów lub linii kosmetyków.
3. Zakupy:
— dokonywane są w trybie gotówkowym (za pobraniem).
— każdy premiowany jest odpowiednim %-owo wsparciem,
— podczas promocji premiowane są gratisowymi produktami (zabiegi, pielęgnacja domowa).
5. Zamówienia:
— składane są do Opiekunów Rynków (w szczególnych przypadkach bezpośrednio do Kosmoprof) drogą e-mailową, faxową lub telefoniczną.
— realizacja następuje w przeciągu maksymalnie 48 godzin poprzez firmę kurierską UPS.